Dzisiaj:
Niedziela, 28 kwietnia 2024 roku
Marii, Paweła, Walerii, Witalisa

Mariola Zdanowska–Gęza–lekarz godny polecenia

2 lipca 2013 | komentarze 123

Znalazła się wśród 100 najlepszych lekarzy Małopolski – „specjalistów godnych polecenia” – w eksperckim rankingu opublikowanym w „Gazecie Krakowskiej”. Obok, w większości, specjalistów związanych z renomowanymi krakowskimi placówkami medycznymi, jest jednym z dwóch lekarzy na stałe związanych z Dąbrową Tarnowską (oprócz ordynator Oddziału Dziecięcego Marii Radziszewskiej).

Mariola Zdanowska – Gęza – specjalista stomatologii ogólnej i protetyki stomatologicznej – stworzyła od podstaw Centrum Medyczne „Unident”, do którego trafiają bardzo licznie nie tylko pacjenci z Powiśla Dąbrowskiego, ale także m.in. Tarnowa, Krakowa, Zabrza i Solca– Zdroju.

„Gazeta Krakowska” opublikowała już trzeci ranking „lekarzy Małopolski godnych polecenia”. Wśród 100 najlepszych specjalistów znalazła się Mariola Zdanowska – Gęza z Dąbrowy Tarnowskiej – założycielka, dyrektor i twórczyni sukcesu Centrum Medycznego „Unident” w Dąbrowie Tarnowskiej.

Nasza lista, tak samo jak przed rokiem i dwoma laty, jest próbą przedstawienia medyków sprawdzonych, cieszących się dobrą opinią wśród swoich kolegów i zaufaniem pacjentów. (…) Ma charakter ekspercki, tworzyliśmy ją w oparciu o wiedzę i doświadczenie znawców środowiska medycznego Małopolski – piszą dziennikarze „Gazety Krakowskiej”, we wstępie do rankingu „lekarzy Małopolski godnych polecenia”.

W takim znamienitym gronie, wśród 100 lekarzy cieszących się dobrą opinią w środowisku lekarskim, a przede wszystkim – zaufaniem i uznaniem pacjentów, znalazła się Mariola Zdanowska – Gęza – specjalista stomatologii ogólnej i protetyki stomatologicznej, która ukończyła Akademię Medyczną w Krakowie, a praktykuje w Dąbrowie Tarnowskiej już od ponad 20 lat.

Stomatologia to moje powołanie. Lubię swoją pracę. Jestem zaskoczona i jednocześnie bardzo szczęśliwa, że znalazłam się na takiej liście wśród uznanych specjalistów. Jest to dla mnie tym większe wyróżnienie, że miejsce wśród „100 lekarzy Małopolski godnych polecenia” świadczy o zaufaniu, którym darzą mnie pacjenci, a to dla lekarza jest najważniejsze. W tym miejscu chciałabym również podziękować wszystkim pacjentom, którzy oddali na mnie swój głos i przyczynili się do tego, że znalazłam się w tak znamienitym gronie. Postaram się nigdy nie zawieść ich oczekiwań – mówi Mariola Zdanowska – Gęza i żartuje:

Obiecuję, że kolejki do gabinetów będą krótsze.

Mariola Zdanowska – Gęza 23 lat temu zaczynała od podstaw, by teraz cieszyć się sukcesem Centrum Medycznego „Unident”, który dziennie przyjmuje ok. 170 pacjentów nie tylko z Dąbrowy i okolic, ale również Tarnowa, Krakowa czy Zabrza. Już wkrótce „Unident” otrzyma certyfikat jakości ISO będący świadectwem wdrożenia i przestrzegania wysokich norm jakości.

Mariola Zdanowska – Gęza zaczęła w 1990 r. od otwarcia prywatnego gabinetu przy ul. Rynek 47 w Dąbrowie Tarnowskiej, gdzie nie można było nawet pomarzyć o tak nowoczesnych warunkach, jak w obecnej siedzibie centrum – przy ul. Grunwaldzkiej
28 e. Do tego budynku Mariola Zdanowska – Gęza przeniosła się w 2002 r. tworząc Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej (NZOZ) „Unident” w Dąbrowie Tarnowskiej. Taka nazwa obowiązywała do 30 czerwca 2012 r., a już 1 lipca „Unident” awansował do miana centrum medycznego.

Rozwój zakładu przyspieszył gwałtownie w 2005 r. Rozpoczęło się od 4 stanowisk dentystycznych, a obecnie tzw. „unitów” stomatologicznych jest już 10. Na początku do dyspozycji pacjentów pozostawało 8 pracowników, teraz jest ich ok. 30, a centrum wciąż się poszerza i rozwija. Od 1996 r. ekipa pozostaje w niezmienionym składzie, choć stopniowo dochodzą również nowi specjaliści. Wszystkich łączy jedno – są bardzo dobrymi specjalistami w swojej dziedzinie i wciąż podnoszą kwalifikacje, uzyskując kolejne stopnie i nabywając nowe umiejętności potwierdzone dyplomami i certyfikatami.

Rozwój, nowoczesność i profesjonalizm NZOZ „Unident” (dziś centrum medycznego) został wielokrotnie dostrzeżony i doceniony.

W 2010 r. zakład został uhonorowany prestiżowym mianem „Pracodawca – organizator pracy bezpiecznej”, uzyskując pierwsze miejsce w Małopolsce i wyróżnienie na ogólnopolskim etapie konkursu.

W ostatnich latach „Unident” zorganizował dwie „Białe Niedziele”, czyli akcje mające na celu bezpłatną, kompleksową profilaktykę stomatologiczną, z których skorzystało dotychczas ponad 200 osób.

Centrum Medyczne „Unident” współpracuje również ze szkołami, m.in. Zespołem Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Dąbrowie Tarnowskiej.

Na pełen zakres oferty medycznej świadczonej obecnie przez „Unident” składa się: profilaktyka, stomatologia zachowawcza, leczenie endodontyczne, chirurgia i periodontologia, protetyka, ortodoncja, laseroterapia, pracownia RTG, wybielanie, bezbolesne znieczulenie komputerowe – The Wand. Wkrótce rozbudowana  zostanie również samodzielna pracownia protetyczna.

Każdy gabinet wyposażony jest w nowoczesny „unit” stomatologiczny. Większość z nich posiada wysokiej jakości kamery wewnątrzustne, nowoczesne skalery ultradźwiękowe, ssaki chirurgiczne, piaskarki oraz lampy diodowe służące do utwardzania wypełnień. Pracownia rentgenowska wykonuje zdjęcia punktowe, pantomograficzne i cefalometryczne.

Ciągły rozwój i unowocześnienie przychodni zmierza do tego, aby zapewnić pacjentowi diagnostykę i kompleksowe leczenie na jak najwyższym poziomie medycznym. – czytamy na oficjalnej stronie internetowej Centrum Medycznego „Unident”(www.unident.com.pl).

„Unident” stale poszerza swoją ofertę medyczną. Pacjenci mogą więc skorzystać nie tylko z pomocy specjalistów z dziedziny stomatologii, ale również z usług innych gabinetów: pracowni USG, gabinetu laryngologicznego, protetyki słuchu, alergologii i pulmonologii, specjalisty chirurga, specjalisty chorób wewnętrznych, specjalisty psychiatry, gabinetu ginekologicznego oraz Terapii Manualnej i Rehabilitacji.

Z Dąbrowy Tarnowskiej, oprócz Marioli Zdanowskiej – Gęzy, w prestiżowym rankingu „Gazety Krakowskiej” znalazła się również Maria Radziszewska – ordynator oddziału dziecięcego dąbrowskiego szpitala.

Z Dąbrową związana jest również, znajdująca się na tej samej liście, Lucyna Mastalerz pracująca w Szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie (raz w miesiącu przyjmuje w Centrum Medycznym „Unident”). W rankingu „100 lekarzy godnych polecenia” znalazł się także Ireneusz Kotela, który karierę medyczną rozpoczął w dąbrowskim szpitalu, a obecnie jest kierownikiem Kliniki Ortopedii i Traumatologii Centralnego Szpitala Klinicznego MSW w Warszawie.

Dyrektor Centrum Medycznego „Unident” Marioli Zdanowskiej – Gęzie i pozostałym lekarzom związanym z Dąbrową Tarnowską, którzy znaleźli się w rankingu „100 specjalistów z Małopolski godnych polecenia” serdecznie gratulujemy i jednocześnie życzymy dalszych sukcesów zawodowych potwierdzonych uznaniem pacjentów.

(sk)

 


Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Internautów. Administrator portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin - zawiadom nas o tym (elstertv@gmail.com).

Komentarze

  1. 2 lipca 2013 o 15:46
    Alicja :
    Pani Marioli gratuluję, chociaż nie znam jej osobiście. Z usług stomatologów w Unidencie korzystałam i jestem póki co zadowolona. Ale jedyną czarną plamką na działalności tej firmy jest moim zdaniem fatalne podejście do pacjenta pań z recepcji. Nigdy tam nie spotkałam się z uśmiechem, życzliwością, tylko arogancją, cynicznym spojrzeniem i ironicznym uśmieszkiem. Raz panie pomyliły moja datę wizyty i oczywiście usłyszałam że to moja wina, bo to niemożliwe żeby one pomyliły. Oczywiście zero przeprosin czy wyjaśnień. Traktowanie pacjenta z góry jak zło konieczne.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +25 (w sumie : 47)
  2. 2 lipca 2013 o 19:47
    Zbyszek :
    Serdeczne gratulacje!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -2 (w sumie : 28)
  3. 2 lipca 2013 o 19:56
    XXX :
    Gratulacje i życzę dalszych sukcesów!!!!!!!!!!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +3 (w sumie : 25)
  4. 2 lipca 2013 o 20:13
    pacjent :
    Ja też serdecznie gratuluję. Jestem pacjentem pani Marioli i uważam że jest świetnym lekarzem. Ja osobiście nie zamienię Unidentu na żadną inną przychodnię. Jestem zadowolony, a poza tym cieszę się że na takiej liście znaleźli się dąbrowscy lekarze. Pani Marioli i reszcie lekarzy z listy gratuluję. Tak trzymajcie!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -5 (w sumie : 25)
  5. 2 lipca 2013 o 20:56
    Krystyna :
    Pani Alicjo, będąc w Unidencie spotkałam się wręcz przeciwnie z miłą i sympatyczną obsługą. Ilekroć dzwoniłam do Unidentu zawsze uzyskiwałam rzetelną odpowiedź na moje pytanie. Tak samo jest z resztą kiedy jestem osobiście u lekarza.Panie są miłe, uśmiechnięte i życzliwe.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -6 (w sumie : 30)
  6. 2 lipca 2013 o 21:00
    Mariola :
    Pani Alicjo! Bardzo przepraszam jeżeli poczuła się Pani urażona zachowaniem mojego Personelu.Jednocześnie dziękuję za cenną uwagę.Dołożę starań,żeby nie było wyjątków i żeby wszyscy równie miło traktowali naszych Pacjentów.Na przyszłośc bardzo proszę gdyby Pani mogła zwrócić się bezpośrednio do mnie w podobnej sytuacji-to pozwoli mi na szybką reakcję albowiem zależy mi na dobrym samopoczuciu Pacjentów odwiedzających moją przychodnie.Serdecznie Panią pozdrawiam Mariola Zdanowska-Gęza
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +9 (w sumie : 33)
  7. 2 lipca 2013 o 21:03
    Kora :
    Serdecznie gratuluje i zycze dalszych sukcesow.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -7 (w sumie : 17)
  8. 2 lipca 2013 o 21:13
    Robert :
    Niezgadzam się zopinią pani Alicji pod względem opini obsługi pań z recepcji w Unidencie chodzę do różnych przychodni ispecjalistów ale taka obsługa PAŃ Z RECEPCJI jak u pani Zdanowskiej to ze świeczką szukać grzecznie miło zawsze na czas poprostu na szustke niezapominam terz o Paniach i Panach stomatologach wszystkim wurazy szacunku i tak trzymać Ps. myśle że pani ALICJA miała po prostu ten gorszy dzień wyrażając tą opinie
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -5 (w sumie : 23)
  9. 2 lipca 2013 o 21:23
    marcin :
    Nie mam zastrzeżeń żadnych do rejestracji bardzo miłe panie i życzliwe
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -2 (w sumie : 22)
  10. 2 lipca 2013 o 21:28
    lea :
    I niech wraca pan doctor Jacenty tu jego miejsce.....
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 18)
  11. 2 lipca 2013 o 21:42
    Krystyna :
    Serdecznie gratuluję Pani Dyrektor i wszystkim Pracownikom Unidentu. Od dawna chodze leczyc zeby tylko tam i zawsze bylam zadowolona.Podziwiam Pania Doktor za fachowość i pracowitość. Serdecznie pozdrawiam Wierna pacjentka .
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -4 (w sumie : 16)
  12. 2 lipca 2013 o 21:44
    Ewa :
    Gratuluję Pani Doktor Zdanowskiej jak również Pani Ordynator Oddz.Dziecięcego Marii Radziszewskiej.Osobiście miałam okazję leczyć swoje dzieci u Pani Dr.Radziszewskiej i muszę przyznać,że jest wspaniałym i mądrym lekarzem.Bardzo dokładnym i sumiennym.Wielkie podziękowania i ukłony!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -7 (w sumie : 25)
  13. 2 lipca 2013 o 21:49
    Eta :
    Gratulacje dla pani dyrektor Marioli-to wielki zaszczyt.Wielokrotnie korzystałam z usług stomatologicznych z których jestem bardzo zadowolona.Życzę samych sukcesów !!!!!!!!!!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -5 (w sumie : 19)
  14. 2 lipca 2013 o 22:02
    mmnnm :
    dziewczyny są super
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (w sumie : 20)
  15. 2 lipca 2013 o 22:10
    Ewka :
    Nie zgadzam sie z komentarzem Alicji ! Panie w recepcji sa bardzo mile i robia co moga aby pacjent czul sie zadowolony pomimo lekcewazenia Go przez sama szefowa Mariole Z. , ktora nagminnie przeklada wizyty swoich pacjentow . Tak jest w moim przypadku od listopada zeszlego roku . Zachowanie szefowej wobec swoich podopiecznych w recepcji ( asystentow tez ) i to przy pacjentach jest karygodne , czego bylam swiadkiem ! Wyrazy wspolczucia dla Pan z recepcji . Dziewczyny trzymajcie sie !!!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 26)
  16. 2 lipca 2013 o 22:15
    Kasia :
    Serdeczne gratulacje dla Pani Marioli i całego zespołu. A co do rejestracji to Panie są zawsze bardzo miłe i z grzecznością przyjmują pacjentów.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -2 (w sumie : 18)
  17. 2 lipca 2013 o 22:31
    Przyjaciel :
    Pani Mariola jest nie tylko doskonałym specjalistą stomatologiem ale również wspaniałą kobietą, która doskonale łączy pracę z rolą matki, nieustannie podnosi swoje kwalifikacje , zawsze służy wsparciem rodzinie i znajduje czas dla przyjaciół. Jest osobą godną podziwu i naśladowania. Gratuluję!!!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -2 (w sumie : 18)
  18. 2 lipca 2013 o 22:32
    zadowolona pacjentka :
    Jestem bardzo zadowolona z Unidentu, a przede wszystkim z pani Marioli, która jest świetnym lekarzem, z prawdziwego zdarzenia i przy tym jest bardzo sympatyczna:) Pozdrawiam panią Mariolę
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -4 (w sumie : 18)
  19. 2 lipca 2013 o 22:45
    Maryla :
    Gratuluje naszej szefowej. Pracujac w firmie Unident jestem bardzo zadowolona , szczesliwa. Pod takim kierownictwem pracuje sie super, widzac takie komentarze jak powyzszy to zastanawiam sie czy to nie zazdrosc przemawia przez niektorych."dziewczyny trzymajcie sie " - matko to chyba jakas pseudo feministka!!!!!!!!!!!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -3 (w sumie : 21)
  20. 2 lipca 2013 o 22:48
    Do Ewki :
    Często bywam w przychodni P.Zdanowskiej ale NIGDY nie bylam swiadkiem sytuacji o jakiej piszesz.Czyżbyś byla niezadowoloną pracownicą,ktora na forum chce dokuczyć swojej szefowej?Siedząc na poczekalni zawsze widzę Panią Zdanowską uśmiechniętą i serdeczną,zarówno w stosunku do pacjentów jak i personelu.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -6 (w sumie : 20)
  21. 2 lipca 2013 o 23:25
    Kasia :
    Piszę z USA.Zawsze jak jestem w Polsce to odwiedzam przychodnię Pani Marioli. Kontroluję uzębienie, a jak trzeba to leczę zęby, ZAWSZE jestem serdecznie i miło obsługiwana. Doceniam nie tylko fachowość Szefowej ale i całego Personelu.(Pozdrawiam Panią Paulinkę S :) ) Moją Panią Doktor oceniam jako osobę serdeczną,miłą, ciepłą i szczerą.Personel w Unidencie na czele z Panią Doktor jest super!!!!!!!!!! Ocena :PLUS 6
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 18)
  22. 2 lipca 2013 o 23:53
    Do Ewki :
    Z tym przekladaniem wizyt to masz racje - brak nerwow ! Dobrze ze pozostali lekarze ratuja cala ta sytuacje w tej firmie . Nie wiem co dzieje sie u milych Pan w recepcji ale za to wiem jak szefowa odnosi sie do asystentow , nie ma naprawde czego im zazdroscic . To ze ktos jest usmiechniety to pozory myla !!!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +6 (w sumie : 10)
  23. 3 lipca 2013 o 00:13
    maciek :
    nie jestem pacjentem pani M. Zdanowskiej ale bywam w Unidencie, obsługa jest calkiem w porządku-bez zastrzezen, jedno co mnie irytuje to zdecydowanie za dlugi poślizgi w godzinach, rozumiem 5-10 min ale zdazało mi sie czekac i do 40 min a to juz denerwuje.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +11 (w sumie : 17)
  24. 3 lipca 2013 o 01:08
    Albert :
    Serdeczne gratulecje!!! Wedługg mnie to duży sukces, chwała założycielce Unidentu za to ,że umożliwia skorzystanie z usług dentystycznych świadczonych przez wysokiej klasy specjalistów z wykorzystaniem zaawansowanych urządzeń i w bardzo komfortowych warunkach. Oczywistą rzeczą jest, że przy prowadzenia takiego dużego centrum znajdą się i niezadowoleni klienci, bo nie da się wszystkim dogodzić. Niezadowolonym z obsługi polecam wizytę u konkurencji, podejrzewam że standard usług i dostępne zaplecze medyczne będą na dużo niższym poziomie niż w Unidencie, a wszystkim niezadowolonym z wyróżnienia polecam taki oto magiczny środek --> http://www.trolowisko.pl/img.php?id=307 Pozdrawiam
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -2 (w sumie : 18)
  25. 3 lipca 2013 o 01:10
    Andrzej :
    Pani Mariola jest bardzo miłą Kobietą, zawsze uśmiechniętą i szanującą innych nie tylko w Unidencie ale i prywatnie na ulicy spotykając zawsze spotykam się z uśmiechem i szacunkiem :) Pozdrawiam Pani Mariolu :) A co do personelu na recepcji wszystko można wytłumaczyć że może Pani Alicja trafiła na gorszy dzień i natłok obowiązków bo też tak może być ;). Ja raczej uważam że wszystko jest ok :)
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 18)
  26. 3 lipca 2013 o 07:39
    gość :
    Ewka, skoro tak długo czekasz na wizytę to dlaczego jeszcze nie zmieniłaś przychodni? Zwłaszcza że w Tarnowie, gdzie mieszkasz jest ich pod dostatkiem. Czyżby aktorka bez sukcesów zapragnęła tym razem pisać bajki? Trenuj więc, może znajdzie się dziedzina, w której w końcu zabłyśniesz. Albo po prostu zmień lekarza. Tego od zębów i tego od głowy.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -8 (w sumie : 18)
  27. 3 lipca 2013 o 07:56
    nico :
    Ja w tej placówce straciłem zęba w wyniku przeprowadzenia zabiegu przez dentystę, który 20 lat pracował w USA w fabryce . Nie zaproponowano mi odbudowy tego zęba w ramach zadośćuczynienia a już nie wspomnę o jakiejś zniżce. Jak widać nepotyzm panuje wszędzie !!!!!!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +5 (w sumie : 9)
  28. 3 lipca 2013 o 08:00
    Anonim :
    aż dziwne, że nikomu nie przeszkadza czekanie w długich kolejkach mimo umówionej godziny?czyżbyśmy tęsknili do dawnych czasów? Rozumiem poślizg 15 minutowy ale 2 godziny to już lekcewazenie pacjenta.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +19 (w sumie : 25)
  29. 3 lipca 2013 o 08:41
    pacjentka :
    Jedyny ząb ktorego po leczeniu musiałam usunąć to ten leczony w Unidencie - nie mam więcej nic do powiedzenia, ponieważ na szczęscie juz tam nie chodzę.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +20 (w sumie : 28)
  30. 3 lipca 2013 o 10:38
    Alicja :
    Pani Mariolu, na pewno tak zrobię, jak bedzie taka sytuacja. A tak z innej beczki to widzę że większosc zadowolonych z obslugi recepcji to mężczyźni, może to jest klucz do tej zagadki :))
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +8 (w sumie : 16)
  31. 3 lipca 2013 o 10:52
    Trzonowy :
    Gratulacje i ukłony dla Szefowej Unidentu za profesjonalizm w rekach i zmysł organizatorski w głowie.Niewiele tak niewielkich miejscowości w Polsce może zaoferować opiekę na takim poziomie i w takich warunkach.Wysoko oceniam też cały personel medyczny i administracyjny, a obchodzenie się z pacjentem jest naprawdę wzorowe. Współczuję Alicji, ale to był pewnie jednostkowy incydent potwierdzający regułę.Tak trzymać!!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -6 (w sumie : 18)
  32. 3 lipca 2013 o 10:57
    Monika :
    Gratuluję pani dr Zdanowskiej, przychodnia na wysokim poziomie jak i również świadczone tam usługi. Jak dla mnie całokształt na 6 z dużym plusem a dziewczyny z rejestracji serdecznie pozdrawiam bo są zawsze bardzo miłe!!!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (w sumie : 18)
  33. 3 lipca 2013 o 11:14
    kora :
    do Alicji...oj, chyba masz 'na pieńku' z płcia przeciwna. Panie sa po prostu miłe, kompetentne, usmiechniete. Jak swiat swiatem ludzie wolą uśmiech od ponurej lub nadąsanej twarzy....Pozdrawiam pania dyrektor i jeszcze raz zycze powodzenia.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +3 (w sumie : 15)
  34. 3 lipca 2013 o 14:20
    mela :
    Serdeczne gratulacje !
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -3 (w sumie : 15)
  35. 3 lipca 2013 o 14:29
    Iza :
    Wielkie gratulacje dla Pani doktor! Korzystam z usług przychodni od wielu lat i jestem bardzo zadowolona. Nigdy nie spotkałam się ze złą obsługą zarówno przez rejestrację jak i profesjonalne grono lekarzy. Podziwiam pracowników przede wszystkim Pani z rejestracji. W porównaniu z innymi przychoniami pacjenci są przyjmowani bardzo miło i kulturalnie. Jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -4 (w sumie : 16)
  36. 3 lipca 2013 o 15:57
    Alicja :
    No własnie ja też wolę uśmiech a nigdy go tam nie spotkałam, może po prostu mam pecha
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 16)
  37. 3 lipca 2013 o 17:41
    pacjent :
    Według mnie w Unidencie panuje bardzo miła atmosfera chociaż minusem są czasem długie kolejki. Często bywam w przychodni i nie spotkałem się ze złym przyjęciem przez Panie z recepcji. Personel jest bardzo profesjonalny. A co do Pani Alicji to chyba Pani bardzo rzadko bywa w przychoni zawsze można iść gdzieś indziej wtedy się Pani przekona...
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (w sumie : 12)
  38. 3 lipca 2013 o 18:30
    Maria 56 :
    Korzystam z usług Unidentu juz dobre kilka lat, zarówno ja i moija rodzina i znajomi... Chcialabym obronic Panie z recepcji przed nagana szefowej. Siedzac czasem w dlugiej kolejce obserwowalam panie ktore sluza pomocom pacjentom wskazujac gabinet, informujac ile maja poczekac na wizyte. Widac ze robia to zawodowo pomimo ( w niektorych przypadkach zapewne krotkiego stazu). Dlatego P. Mariolu moze byc pani zadowolona ze swoich pomocnic GRATULUJE SUKCESU I WSZYSTKIM POLECAM SZEROKI ASORTYMENT USLUG UNDENTU !
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -5 (w sumie : 17)
  39. 3 lipca 2013 o 18:34
    CIEKAWSKA :
    Ciekawe czy Pani Alicja zawsze tryska radoscia i usmiechem, ludzie tez maja czasem gorszy dzien i usmiech sam schodzi z twarzy. Polecam skorzystanie z uslug innych palcowek medycznych i porownanie obsugi, piekne zadbane panie bardzo zyczliwe i z usmiechem na twarzy, gdzie w 80% szpitali i takich centrum spotykam sie ze znudzonymi paniami siedzacymi na faceboku lub czytajacymi gazete odstawiajac pacjentow na drugi plan... Gratuluje Pani Marioli
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -5 (w sumie : 15)
  40. 3 lipca 2013 o 18:43
    Pz :
    Gratulacje, prosze pozdrowić Piotrusia :* :D
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -3 (w sumie : 15)
  41. 3 lipca 2013 o 18:55
    Bunia :
    Pani Alicjo, chyba pani pomyliła gabinety, stomatologiczny z ginekologicznym, bo obsługa Unidentu jest bardzo miła, sympatyczna i profesjonalna. Nigdy nie spotkałam się z wymienionymi przez panią inwektywami(o ile pani wie co to słowo znaczy). Pozdrawiam cały personel UNIDENTU.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (w sumie : 12)
  42. 3 lipca 2013 o 21:21
    she :
    Biala niedziela w unidencie? Dlaczego ani raz nie slyszalam o tej akcji?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +5 (w sumie : 15)
  43. 3 lipca 2013 o 22:48
    Janka :
    Gratuluję pani Marioli, owszem, to duży sukces, ale ....Bywam w Unidencie dość często, bo niestety nie mogę sobie pozwolić na dojazdy do dentysty do Tarnowa, zgadzam się z Alicją, choć są miłe panie w recepcji, to jednak dwie z nich są aroganckie, jedna ma zawsze taką skrzywioną minę, jakby ją cały czas zęby bolały (!) Piszecie o kamerach wewnątrzustnych, jeszcze nigdy moja lekarka jej przy mnie nie użyła, no i te wieczne opóźnienia, NIGDY nie przyjęto mnie punktualnie! A wystarczyłoby rejestrować pacjentów co pół godziny, a nie co 15 minut i po problemie!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +8 (w sumie : 18)
  44. 4 lipca 2013 o 11:03
    R-ka :
    Szkoda, że wśród kandydatów na najlepszych lekarzy nie znalazła się pani Joasia Podchajny. To człowiek z sercem dla wszystkich dzieci i ich rodziców. Zawsze miła, a to przecież pierwsze naturalne lekarstwo dla chorego pacjenta. Ciocia dla wszystkich dzieci.Chociaż jestem już dorosła to nieraz miałabym ochotę skorzystać z porady " Doktor Cioci Joasi" To na zawsze moja pani doktor z dziecięcych wspomnień.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +7 (w sumie : 17)
  45. 4 lipca 2013 o 11:07
    Iza :
    Ludzie z Dąbrowy muszą naprawiać w Krakowie to co zepsuli im w Unidencie. To po co ten Kraków przyjeżdża do Dąbrowy!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +5 (w sumie : 19)
  46. 4 lipca 2013 o 13:25
    klientka :
    jakosc pracy wykonywanej na moich zebach podziwiali nawet za granica ,plomby wykonane przez Pania Zdanowska trzymaly sie 12lat w porzadnym stanie ,
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -1 (w sumie : 15)
  47. 4 lipca 2013 o 15:11
    A :
    Gratulacje dla pani doktor i calej przychodni. Zarzuty Alicji sa wyssane z palca. Jestem stala pacjentka i zawsze spotykam sie w Unidencie z zyczliwoscia i profesjonalnym podejsciem do pacjenta.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 14)
  48. 4 lipca 2013 o 20:06
    Alicja :
    Buniu, nie wiem dlaczego akurat miałabym pomylić ginekologa z dentystą, nie wiem do czego pijesz. To tak jakby obsługi w przychodniach ginekologicznych były "z urzędu" niemiłe. Po prostu żeby nie przeciągać tego tematu: wyraziłam tylko swoją opinię, byłam w Unidencie góra 6 razy w różnych odstępach czasu i za każdym razem obsługa w recepcji była taka sama, tj. delikatnie mówiąc nieprzyjemna. Być może moja wina, że za dużo czasu spędziłam poza granicami kraju i przyzwyczaiłam sie do tego że jak wchodze nawet do pierwszego lepszego sklepu to zawsze cię tam witają z uśmiechem, zagadają coś, nawet jak mam zły dzień to od razu humor się poprawia spotykając się z takimi ludźmi. Nie sądzę, żebym tu komukolwiek ubliżyła, mogłam ewentualnie nic nie pisać, no ale stało się, trudno.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +5 (w sumie : 15)
  49. 4 lipca 2013 o 20:14
    Ami :
    PISZECIE BZDURY BABA GOLI WAS JAK BARANÓW A WY MATOŁY NAWET O TYM NIE WIECIE, SZKODA PISAĆ
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +12 (w sumie : 26)
  50. 4 lipca 2013 o 20:32
    Mariolka, Lucynka :
    O jakże się ciesze moje koleżanki, że znalazłyście się na takiej super liście i takie lokaty uzyskałyście - GRATULUJE Wam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A co do recepcji Mariola to ilekroć byłam w Unidencie ttylekroć panie były bardzo miłe, rzetelnie udzielały informacji i w ogóle zero zastrzeżeń do Rejestracji Tym Paniom należy się premia. Wasza koleżanka B....
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +1 (w sumie : 13)
  51. 4 lipca 2013 o 20:38
    Iza :
    Dlaczego nie zamieszczacie wszystkich komentarzy, o Unidencie chociaż nie są obraźliwe, nie zawierają wulgaryzmów ale całą prawdę o postępowaniu właścicielki. Trochę pewnie zepsuły by opinię "najlepszej lekarki w mieście". Byłoby grzechem gdyby dostała ten certyfikat ISO. Myślę, że tych opinii jest dużo i są prawdziwe.Zamieszczacie bzdurki o paniach z recepcji, a to nie one niszczą ludziom zęby. Głupia jest ta fałszywa solidarność.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +13 (w sumie : 19)
  52. 4 lipca 2013 o 21:34
    Iwona :
    Mnóstwo wyrazów uznania i gratulacji ( oczywiście zasłużonych) dla pani Marioli Zdanowskiej-Gęza, a ja chcę podziekować pani dr Marii Radziszewskiej za fachowość, profesjonalizm, rzetelną dbałość o każde dziecko i wysoka kulturę w kontaktach z małymi pacjentami i ich rodzicami. Serdecznie gratuluję wyróżnienia.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +3 (w sumie : 17)
  53. 4 lipca 2013 o 23:50
    Klient :
    Dziękuję i gratuluję. Ma Pani Wielkie serce nie tylko do pracy w zawodzie ale i do wspierania dzieł charytatywnych. Niech dobro wróci do Pani dobrem czym prędzej.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -7 (w sumie : 11)
  54. 5 lipca 2013 o 06:48
    Anonim :
    a mnie zastanowiło po co mójnumer PESEL skoro za wizytę zapłaciłam 100%?aha, plomba wypadła po tygodniu
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +8 (w sumie : 14)
  55. 5 lipca 2013 o 07:26
    Fika :
    Panie w RECEPCJI zawsze mają coś innego do zrobienia tylko nie obsłużenie klienta. Stoisz i patrzysz, aż któraś raczy Cię obsłużyć i to jeszcze z fochem, szczególnie ta wysoka blondyna!!!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +12 (w sumie : 22)
  56. 5 lipca 2013 o 07:55
    baca :
    Parę lat temu korzystałem z usług Unidentu,byłem niezadowolony z ich usług -po pierwsze jeszcze ani raz nie wszedłem z dziećmi na czas 2 godz czekania czasem i dłużej ,po drugie opłata miało być z dopłatą z kasy chorych a płaciłem więcej niż prywatnie za zęba u dentysty,po trzecie gdy sprawdziła inna dentystka nie z tej przychodni stan uzębienia mojego dziecka co się okazało że miała nawiercone dziurki na zdrowych zębach.To że znalazłem się u innej dentystki to był przypadek byłem ze sobą z bolącym zębem i dziecko było ze mną -więc poprosiłem Panią Stomatolog żeby przeglądnęła zęby dziecka i tu takie odkrycie ,dodam jeszcze że jeden ząb był naprawiony i jak się okazało to nie była plomba ale lekarstwo .Od tamtej pory nie korzystam z usług Unidentu ,mam swoją wspaniałą Panią Doktor w Dąbrowie i płacę tyle samo ,czasem i mniej niż cała ta ulga z NFZ -to są moje przeżycia nie wyssane z palca i nie złośliwe -pozdrawiam wszystkie Panie z tej instytucji i proszę szanujcie pacjentów bo od nich zależy wasze istnienie .
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +12 (w sumie : 22)
  57. 5 lipca 2013 o 08:27
    ja :
    Nie mam zarzutów do dzialalności Unidentu,z jednym wyjątkiem.Chodzi mi o czekanie!!!Myślę,że jeśli ustala się dzień,godzinę(Z DUZYM WYPRZEDZENIEM)i płaci się za to duże pieniądze,to powinno się ludzi powaznie traktować.Jestem osobą pracującą w róznych godzinach i często bywa tak,że muszę bardzo kombinować aby wstawić się w umówionym dniu i godzinie na wizytę.Bardzo denerwujące jest to,że zwalniam się u pracodawcy na pół godziny, przychodzę,i okazuje się,że jest jeszcze przede mną 3,4 osoby.Jaki więc cel ma takie "umawianie"?Rozumiem"poślizgi"w czasie,bo to zrozumiałe,ale uważam,że pracę nalezy tak zorganizować aby nie narażać pacjentów na takie czekanie.Podobna sytuacja dotyczy dzieci,bo często trzeba zwolnić dziecko ze szkoły aby wstawiło się na umówioną godzinę,a potem okazuje się,że zwalnianie nie mialo sensu bo i tak trzeba było odsiedzieć dłużej niż trwały lekcje.Wiem,że jesli ktoś przychodzi z bolącym zębem to jest przyjmowany poza kolejnością,to zrozumiale,ale przecież mozna to jakoś zorganizować,aby był,np.lekarz przyjmujący tylko pilne przypadki,a reszta szła by ustalonym torem.Bywam u lekarzy poza Dąbrową i tam nie ma takich problemów,więc chyba tutaj też mozna by to zorganizować?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +13 (w sumie : 21)
  58. 5 lipca 2013 o 11:53
    Ona :
    Gratuluję Pani doktor z całego serca! Zasługuje Pani na takie wyróżnienie. Ważne jest to, że pacjent jest najważniejszy. Warto doceniać pracę takich osób bo nie jest to łatwe stworzyć tak rozwiniętą placówkę a Pani Doktor jest naprawdę niesamowitym człowiekiem i ma dobre serce. Obok nikogo nie przechodzi obojętnie, jest wspaniałą kobietą. Pozdrawiam i mam nadzieję, że przychodnia będzie się dalej tak dobrze rozwijać!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -10 (w sumie : 20)
  59. 5 lipca 2013 o 12:12
    neaka :
    chodze do Unidentu, ale w ciagu moioch ok 15 wizyt: - ani raz nie weszłam "na czas" - zawsze czekam do 30 - 40 min - ani raz nie byla przy mnie wlaczaona kamera wewnatrzustna - moze dwa razy panie w miare szybko podeszly do mnie w recepcji z kantorka, zeby przyjac pieniadze za wizyte PS. Place 100 % bo na NFZ jest podobno gorszy materiał i na wizyte czeka sie o 4-5 miesiecy dluzej
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +10 (w sumie : 18)
  60. 5 lipca 2013 o 12:55
    Ala :
    Unident to dno.Zero fachowości. Komentarze o złym leczeniu, niekompetencji to prawda. Sama miałam przykre doświadczenie z dzieckiem, gdy p.doktor zniszczyła mu zęba.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +6 (w sumie : 16)
  61. 5 lipca 2013 o 16:18
    Taka prawda :
    Korzystałem z usług stomatolożki w/w przychodni kilka razy gdzieś ponad 10 lat temu,i wiecie co...NIGDY WIĘCEJ!Zmieniłem dentystę by ratować zęby " wyleczone" w U...i co lepsze prywatnie nie był dużej różnicy w cenie w porównaniu z U... z dopłatą NFZ .Ciekawe czy mój komentarz się ukaże???
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +11 (w sumie : 17)
  62. 5 lipca 2013 o 17:01
    do fika :
    A może - jaka płaca - taka praca???? Podobno szefowa płaci baaaaardzo cieniutko...::)))
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +10 (w sumie : 16)
  63. 5 lipca 2013 o 22:34
    Miśka :
    To czekanie jest wkurzające,a przecież słono płacimy za wizytę, więc mamy prawo oczekiwać, że jeśli umawiamy się na godzinę, to o tej godzinie zostaniemy przyjęci tak jak to jest w innych gabinetach. Zgadzam się z Fika - blondyna jest zawsze niemiła, jakby łaskę robiła
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +3 (w sumie : 13)
  64. 5 lipca 2013 o 22:50
    Iza :
    Mariola Zdanowska–Gęza–lekarz godny polecenia-wysoce przesadzone!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +12 (w sumie : 18)
  65. 6 lipca 2013 o 09:28
    pacjent :
    jestem częstym pacjentem i kochani- przyjrzyjcie się pracy pań zcrejestracji, siedzicie na poczekalni zróbcie to. To jest ciężka praca, zarówno fizyczna jak i przede wszystkim psychiczna. Są w zasadzie od wszystkiego i muszą się wyrabiać, a wszystkie gromy spadają na nie, nawet za źle wyleczonego zęba. Nie wiem, czy ja miałabym siłę na ich miejscu się jeszcze uśmiechać- ale one są bardzo ok. Jazda samochodem, latanie to tu, to tam, życzę każdemu, niech może spróbuje.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +7 (w sumie : 17)
  66. 6 lipca 2013 o 09:33
    gosc :
    potwierdzam, bardzo niemiłe panie w recepcjii, zwlaszcza jedna, ale nie bede wymieniac nazwiskami, kiedys nie wytrzymam i sama jej zwroce uwage, robiac jej wstyd przy wszystkich, reszta jest ok, tez zawsze korzystam z uslug unidentu:)
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +5 (w sumie : 15)
  67. 6 lipca 2013 o 12:56
    jasiek :
    Ale przecież nikt tu nie oskarża pań z recepcji o źle wyleczone zęby. Co to za argument jaka płaca taka praca??? Chyba odwrotnie. Jak się nie szanuje pracy za 1 tys. zł, to się nie będzie szanowało też tej za 3 tys.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +3 (w sumie : 11)
  68. 6 lipca 2013 o 14:57
    :) :
    Na jedyne słowa uznania w Unidencie zasługuje Pan dr Tomasz Czechowicz.Szacunek dla Pana Panie Tomaszu . Reszta personelu z którą miałem do czynienia to jedno, wielkie, nieporozumienie.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +7 (w sumie : 11)
  69. 6 lipca 2013 o 15:18
    *** :
    To nie jest przychodnia ,tylko prywatny folwark !!!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +8 (w sumie : 12)
  70. 6 lipca 2013 o 16:16
    Krystyna :
    Jestem z Tarnowa i dziwię się ,że nie doceniacie Dąbrowiacy tego co macie!Wspaniała przychodnia,gro lekarzy przyjeżdża tam pracować nie tylko z Tarnowa ale i z Krakowa.Można na miejscu zrobić rtg,chyba są tam specjaliści z każdej dziedziny stomatologii,czyściutko ,miło.Z kolejkami jest różnie-czasami było opóźnienie ale raczej byłam przyjmowana punktualnie.Panie w rejestracji -jest ich tam sporo(doliczyłam się chyba pięciu )są ok. Pani Doktor Marioli serdecznie gratuluję-podziwiam nie tylko za fachowość ale też i za zmysł organizacyjny. Życzę dalszych sukcesów.Widziałam parę wpisów tendencyjnych ale cóż-jak się coś robi z powodzeniem ,to zawsze znajdzie się ktoś zazdrosny...i jeszcze się taki nie urodził,który by wszystkim dogodził :)
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +1 (w sumie : 15)
  71. 6 lipca 2013 o 17:21
    co??? :
    w recepcji ciężka praca fizyczna? jazda samochodem? o czym ty pacjencie piszesz? odbieranie telefonów i przyjmowanie pieniędzy to ma być cięzka praca? a swoją drogą, czemu tam nie ma kasy fiskalnej, przecież obroty są duże?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +10 (w sumie : 22)
  72. 6 lipca 2013 o 18:59
    dawny kolega :
    gratuluje Mariolko serdecznie. Zycze dalszych sukcesow!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -2 (w sumie : 14)
  73. 6 lipca 2013 o 20:17
    Anonim :
    Ktos wyżej napisal o wysokiej blondynie w recepcji i ja rownież się pod tym podpisuję.Ta paniusia powinna przypomniec sobie,że pracuje wsród pacjentow a nie na wybiegu dla modelek.Aż śmiesznie wygląda robiąc te swoje sztuczne miny.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +13 (w sumie : 19)
  74. 7 lipca 2013 o 00:00
    Fika :
    Praca w recepcji czy inna - wszędzie szanować człowieka trzeba, a nie stawiać sie ponad nim. Też pracuję z klientami, ale wiem, że trzeba być w stosunku do ludzi miłym, szanować ich, ale nie tak tylko o bo wypada, jak sie lubi to co się robi to ciężko to nie przychodzi.Pieniądze nie mają tu nic do rzeczy....
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +6 (w sumie : 8)
  75. 7 lipca 2013 o 05:06
    Anna Myslinski :
    Serdeczne gratulacje dla Marioli i Lucyny moich szkolnych kolezanek.Jestem z was bardzo dumna dziewczyny .Odnioslyscie bardzo duzy sukces w zyciu i bardzo mi milo ze moge o Was poczytac na lamach Kuriera dabrowskiego.Mialam okazje skorzystac z uslug przychodni stomatologicznej Marioli.Swietnie wyposazone gabinety bardzo mila obsluga -no moze troche trzeba poczekac na wizyte ale u dobrych lekarzy tak wlasnie jest.Sama pracuje w sluzbie zdrowia w Nowym Jorku wiec cos moge na ten temat powiedziec.MARIOLA serdeczne gratulacje.Pozdrowienia dla Lucyny Matalerz.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -3 (w sumie : 15)
  76. 7 lipca 2013 o 08:04
    Inga :
    Przychodnia Pani doktor jest bardzo zadbana, jest bardzo dużo specjalistów ogólnie jestem zadowolona tylko czasem to czekanie jest męczące. Ale co się dziwić skoro przyjmowani są wszyscy pacjenci którzy potrzebują pomocy!!! Ktoś ich musi przyjąć a zawsze jak czekam na poczekalni to nie spotkałam się żeby ktoś nie był przyjęty!! Pozdrawiam i życzę powodzenia Pani Marioli!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (w sumie : 8)
  77. 7 lipca 2013 o 08:08
    Marco :
    Niektórzy chyba nie mają pojęcia na jakiej zasadzie działa taka przychodnia. Zgadzam się z komentarzem Krystyny: zawsze znajdzie się ktoś zazdrosny! Taka jest prawda! Serdecznie gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -3 (w sumie : 9)
  78. 7 lipca 2013 o 08:16
    www :
    Przychodnia na wysokim poziomie. Podziwiam Panią Mariole za stworzenie takiej placówki. Niektórzy krytykują pracę lekarzy i rejestracji-idzcie do innej placówki typu: przychodnia przykładowo w Dąbrowie to zobaczycie i zastanówcie się nad swoimi komentarzami. Ale Polacy już tak mają zawsze na wszystko narzekają. A co do Pań z rejestracji (które są tak atakowane?) są bardzo miłe i zawsze udzielają konkretnych informacji, jeszcze nigdzie nie spotkałem się z tak fachową obsługą.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -5 (w sumie : 11)
  79. 7 lipca 2013 o 10:26
    AGO :
    Problem nie dotyczy jedynie Pań w rejestracji. Kwestia usunięcia kamienia nazębnego w tej placówce to jedna wielka lipa i ,, sztuka dla sztuki" Nie wystarczy ironiczny uśmieszek.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +8 (w sumie : 14)
  80. 7 lipca 2013 o 10:34
    Irka :
    Kiedy sie wreszcie skonczy to przekladanie wizyt u Tego -lekarza godnego polecenia- bo to jest lekcewazenie pacjentow ! To ze przychodnia jest na wysokim poziomie to zasluga tylko i wylacznie pozostalych lekarzy i milej obslugi z recepcji za wyjatkiem tej blondyny-modnisi !!!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +7 (w sumie : 17)
  81. 7 lipca 2013 o 12:53
    pacjentka:) :
    Gratuluje wyróżnienia! W przychodni bywam często u swojej stałej Pani doktor Katarzyny Cetera-Pis-NAJLEPSZY STOMATOLOG NA ŚWIECIE! Polecam i pozdrawiam. Pacjentka :)
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 14)
  82. 7 lipca 2013 o 13:28
    Agnes :
    Gratuluję i życzę sukcesów w dalszej pracy! Pozdrawiam
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (w sumie : 8)
  83. 7 lipca 2013 o 16:11
    Obiektywny :
    Drodzy internauci! Nikogo nie bronię ale w dzisiejszym realu kolejki są wszędzie i wszystko drożeje, wszyscy są źli, jeśli komuś coś nie odpowiada to zawsze można udać się do innej placówki ale niestety w naszej ZASCIANKOWEJ Dąbrowie i okolicy już tak jest żeby tylko komuś dokuczyć!!!! Ciekaw jestem czy osoby piszące te negatywy są takie chodzące ideały i wszystko potrafią? Szanujący się człowiek potrafi zachować się na forum! Zastanawiające jest również to , że tylko pod tym artykułem jest ponad 80 komentarzy , a pod innymi zaledwie od 5-10. Czy to dąbrowska złośliwość , nienawiść i zazdrość.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 12)
  84. 7 lipca 2013 o 18:14
    Maria :
    Podsumuję : po 1 - czas oczekiwania może się przedłużyć , bo pierwszeństwo ma pacjent z bolącym zębem . Ponadto nikt nie jest w stanie określić ile czasu zajmie leczenie danego zęba u pacjenta ( np. okazuje się ,że jest leczenie kanałowe , pierwsze rozpoznanie trwa do 45 minut ). po 2 - Panie z recepcji są bardzo profesjonalne ,a właśnie ta wysoka blondynka bardzo profesjonalna ( myślę ,że zazdrość przemawia w wielu komentarzach-jest elegancka i konkretna _ ) . A co ma się rzucać pacjentowi na szyję i dawać mu buzi. po 3 - Pani Mariolo - jeszcze się taki nie urodził , który by wszystkim dogodził ( a zwłaszcza w Dąbrowie Tarnowskiej ) , gdzie zawiść ludzka nie ma granic . po 4 - jak się komuś nie podoba , to jest nasza "wspaniała " przychodnia z gabinetami stomatologicznymi . Też się czeka ( mimo uzgodnionej godziny ) ,ponadto stare metody , stare materiały , ale może się ktoś do Państwa uśmiechnie ( w co wątpię ) . Pani Mariolo - życzę dalszych sukcesów dla Pani i całej załogi, malkontentami proszę się nie przejmować .
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -6 (w sumie : 16)
  85. 7 lipca 2013 o 19:59
    była_pacjentka :
    Kiedyś leczyłam zęby w Unidencie. I zgadzam się z wieloma zarzutami. Długość oczekiwania na wejście do gabinetu - średnio godzina (nie wiem, jak jest teraz, ale z tego, co czytam nadal tak jest), z każdą wizytą dowiadywałam się, że jeszcze tu ubytek, jeszcze tam... hmm, zastanawiające, bo teraz korzystam z usług innego stomatologa w Dąbrowie i te ubytki się wcale teraz tak nie mnożą - wręcz przeciwnie. I chociaż chodzę prywatnie, to wcale nie płacę więcej niż wtedy, gdy leczyłam zęby w Unidencie, niby na kasę chorych. Myślę, że w Dąbrowie znalazłoby się paru stomatologów, którzy o wiele bardziej zasługują na tytuł "lekarza godnego polecenia".
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +11 (w sumie : 15)
  86. 7 lipca 2013 o 20:04
    obiektywny :
    A ja zauważyłem, że nie można broń Boże nic skomentować krytycznie na tym forum, a szczególnie pod tym tematem, bo od razu się jest "dąbrowskim malkontentem", którego większość piszących odsyła do diabła (czyli innej placówki). W myśl zasady: jak ci się nie podoba to spie.....j. Tutaj albo trzeba klaskać z radości i podziwiać albo nie odzywać się w ogóle.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +7 (w sumie : 11)
  87. 7 lipca 2013 o 21:28
    Obiektywny :
    Chciałbym aby osoby piszące negatywne opinie stanęły twarzą w twarz przed właścicielką i personelem Unidentu i powiedziały to co piszą prosto w twarz! Czy mają na tyle odwagi aby to zrobić? Najlepiej kogoś osmarować i umyć ręce. To naprawdę żałosne. Tak potrafią tylko Polacy i niektóre osoby z Dąbrowy i jej okolic. Szanujcie to co macie.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -3 (w sumie : 15)
  88. 7 lipca 2013 o 21:41
    Pacjent :
    To moze i ja podsumuje : 1 - dlaczego jesli Pani Mariola Z. tak pieknie odpisala Alicji na temat pan z rejstracji nie ustosunkuje sie do zarzutu odwolywania przez siebie wizyt bo to nie sa jednostkowe przypadki , 2 - artykul jest na temat lekarza godnego zaufania a nie recepcji , 3 - no i cos by pasowalo zrobic z tym zapaszkiem unoszacym sie po Unidencie po piesku szefowej . To nie jest zlosliwosc tylko jak tak Pani Marioli zalezy na opiniach pacjentow zeby wprowadzic zmiany to niech je poznaje !
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +5 (w sumie : 5)
  89. 7 lipca 2013 o 22:47
    Kora :
    Irko...zawsze mozesz zapisac sie do innego lekarza w tej placowce i nie czekac...bo my wszyscy tez czasem czekamy z przyczyn, o ktorych pisze Maria i Obiektywny. Tak, jestem pacjentka pani Zdanowskiej-Gezy i bardzo cenie sobie cenie jej prace i osobe. Kiedy w "Gazecie Krakowskiej", kilka dni wczesniej nim ukazal sie powyzszy artykul, przeczytalam o tym wyroznieniu, bardzo sie ucieszylam, bo to jest moj lekarz! . A teraz konczac, zycze Ci wiekszej pogody ducha, bo Twoje zdanie nt. modnisi traci zazdroscia.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -5 (w sumie : 7)
  90. 7 lipca 2013 o 22:53
    Oli :
    Wielka blondyna wyniosła i antypatyczna!!!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 8)
  91. 8 lipca 2013 o 00:04
    kolo :
    Obiektywny, nie przesadzaj. Jest ok 80 komentarzy, ale pewnie 90% z nich jest pozytywnych, jest tylko kilka osób co sie skarżą na kolejki lub pracę recepcji i to w sposób w miarę kulturalny, nikt tu nikogo nie obraża. Każdy dobry tekst wywołuje dyskusje, widać, że nie każdy jest dobry skoro innych nie komentują :))
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 8)
  92. 8 lipca 2013 o 10:17
    Alicja :
    Ja do tej pory nie "stanęłam przed personelem Unidentu i nic im nie mówiłam prosto w twarz" bo nawet jak byłam zdenerwowana pewnymi ich zachowaniami, to uznałam, że sa to bzdury i nie będę z tego robić afery na cały zakład. Od tego jest to forum, aby anonimowo, kto chce wyraził swoją opinię. Jakbym chciała iść do włąscicielki sie skarżyć to nie opisywałabym tego faktu na forum. Osoby które pisza pozytywne komentarze też się nie podpisuja imieniem i nazwiskiem, więc ja też nie mam takiego obowiązku.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +11 (w sumie : 13)
  93. 8 lipca 2013 o 11:34
    baca :
    Dlaczego zarzuca się byłym pacjentom zazdrość ,obsmarowanie itp.-przepraszam ale ja nikomu nie ubliżyłem -moje dzieci były leczone u Pań pracujących u właścicielki nie u samej P.Doktor -wybaczcie ale mam do tego prawo wyrazić swoje zdanie że jestem niezadowolony z usług tej placówki jak wyżej pisałem -to są moje przeżycia nie wyssane z palca (dodam że czekałem na swoją kolejkę 3 godz opóźnieniem )to było jakiś czas temu .Nie smaruję nikogo i nie jestem człowiekiem klaszczącym jak inni to robią -mam swoje zdanie .Życzę wszystkiego najlepszego P.Doktor i wszystkim pracownikom tej placówki -każda placówka ma sukcesy i porażki - proszę przyjąć w pokorze słowa krytyki a nie obrażać się i obrażać pacjentów że mają inne zdanie:}pozdrawiam
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +12 (w sumie : 12)
  94. 8 lipca 2013 o 14:46
    AGO :
    Osoby, które na tym forum tak słodzą i lukrują, wyrządzają jeszcze większą szkodę tej placówce niż Osoby, które piszą o swoich zastrzeżeniach do jakości pracy niektórych Pań. ,,Nigdy nie jest tak dobrze, aby nie mgło być lepiej". Chodzi głownie o personel pomocniczy - rejestracja i zabiegi usunięcia kamienia nazębnego. Moim zdaniem te zabiegi powinny wykonywać Osoby, które mają wyższe wykształcenie stomatologiczne, a nie asystentki stomatologiczne. Od razu wzrośnie jakość świadczonych usług, a co za tym idzie, zadowolenie pacjentów. Co do reszty nie mam zastrzeżeń. Życzę wszystkiego dobrego Szefowej i Pracownikom.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +7 (w sumie : 7)
  95. 8 lipca 2013 o 15:14
    ja :
    No już bez przesady.Mamy już swoją dąbrowską celebrytkę i wystarczy. Jest super reklama i życie leci dalej.Myślcie np.jak tu posegregować i wytrzymać ze śmieciami do czasu odbioru. Horror.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +5 (w sumie : 9)
  96. 8 lipca 2013 o 17:24
    pacjentka :
    myślę, że słowa bacy są idealnym podsumowaniem tematu i na tym powinnismy zakończyć te komentarze
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +3 (w sumie : 5)
  97. 8 lipca 2013 o 17:51
    Pacjent pani Marioli :
    Leczę się u pani Marioli i jestem bardzo zadowolony. Uważam że jest bardzo sympatyczną osobą i świetnym lekarzem. Zasłużyła pani na ten tytuł. Cieszę się tak po ludzku jako dąbrowianin że nasi lekarze pokazują co potrafią i pod wieloma względami nie ustępują tym cenionym z Krakowa czy innych dużych miast. Też mamy się kim pochwalić. Pani Marioli i wszystkim z Dąbrowy lekarzom gratuluje serdecznie. Trzymajcie tak dalej. Wiadomo że wszystkim się nie da dogodzić, wiadomo że warto się starać jeszcze bardziej udoskonalać opiekę nad pacjentami i wy to robicie. Nie sądzę żeby ilość komentarzy zależała kiedykolwiek od dobrego tekstu bo większość oprócz przedruków z innych mediów lubię tu czytać i uważam że są dobre. Myślę że oprócz kilku zastrzeżeń [czekanie w kolejkach na wizytę] reszta to po prostu zazdrośni koledzy z Dąbrowy którzy nie są w stanie znieść że mają mniej pacjentów. Niektóre komentarze są do siebie bardzo podobne a podpisy inne. Pani Mariolu, jeszcze raz gratuluję, życzę wytrwałości i niech pani dalej dąży obraną drogą.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 10)
  98. 8 lipca 2013 o 18:18
    Kalina :
    Zajmijcie się segregowaniem tych śmieci a nie takimi pierdołami...
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -1 (w sumie : 7)
  99. 9 lipca 2013 o 08:40
    Hmm :
    Znam innych lekarzy którzy zasługują bardziej na miano lekarza godnego polecenia, ale oni zajmują się leczeniem, a nie gwiazdorzeniem no i pewnie nie znają grona szanownej kapituły.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +5 (w sumie : 9)
  100. 9 lipca 2013 o 13:23
    Kasia :
    Ja z panią Zdanowską spotkałam się twarzą w twarz wyrażając swoje niezadowolenie z odbytego leczenia w Unidencie. Zna moje imię i nazwisko. Nie usłyszałam nawet słowa przepraszam za to co stało się w tej lecznicy. Zniszczenia jakich tam dokonano musiałam naprawiać w Krakowie. Szczegółowo opisywałam tę sytuację , ale mojego komentarza niestety nie zamieszczono.Nie jestem złośliwa ale nigdy więcej nie odwiedzę tego gabinetu, a wszystkim potencjalnym klientom radzę wybrać inną lecznicę. Pani właścicielka powinna w sumieniu zastanowić się nad tym czy zasługuje na tak honorowe tytuły. W kontakcie ze mną tego honoru jej zupełnie zabrakło. Pozdrawiam wszystkie panie z recepcji!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +6 (w sumie : 10)
  101. 9 lipca 2013 o 13:44
    pacjentka :
    GRATULUJĘ PANI MARIOLU Z CAŁEGO SERCA! TO JEST WIELKI SUKCES, A ZAZDROŚNIKAMI PROSZE SIĘ NIE PRZEJMOWAC BYLI SĄ I BĘDĄ! POWODZENIA NA DALSZE LATA!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +1 (w sumie : 7)
  102. 9 lipca 2013 o 19:31
    pacjent :
    fakt, śmieci- właśnie analizuję co gdzie wrzucić, początki nie będą łatwe. Dziewczyny z rejestracji- trzymajcie tak dalej i pozdrawiam
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -1 (w sumie : 5)
  103. 10 lipca 2013 o 12:59
    komentator :
    1) Tajemnicze grono eksperckie i ciekawią mnie również kryteria nigdzie nie mogłem się doczytać :) 2) Ceny warszawskie 3) Dwa fotele w jednym gabinecie? co to McDonald? 4) umówiona godzina to umówiona godzina niepunktualność jest niekulturalna zwłaszcza że się płaci niemałe pieniądze. Podsumowując jest wolny rynek i unident świetnie na nim sobie radzi a w Polsce nie jest aż tak źle jeżeli ludziom to nie przeszkadza. Jeżeli klient płaci i zgadza się na takie warunki to w sumie nie ma co zmieniać ja tylko mogę pogratulować biznesu.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 8)
  104. 10 lipca 2013 o 13:20
    Ida :
    Jeśli można coś napisać. Pani Mariolu! proszę mi wyjaśnić dlaczego ortodonta, który jest u Pani zatrudniony nie przestrzega ustalonych godzin wizyt i kieruje dzieci do dentysty w celu usunięcia zdrowych zębów. Nie dziwiłoby mnie to gdyby to były przypadki sporadyczne, ale to jest przez panią ortodontkę stosowane powszechnie. W pewnym momencie musiałam z dzieckiem zrezygnować z wizyt i szukać pomocy w prywatnym gabinecie i co się okazało, że usunięcie zębów (w naszym przypadku chodziło o dwie zdrowe 6-stki) nie jest konieczne. Pozdrawiam
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +7 (w sumie : 11)
  105. 11 lipca 2013 o 00:06
    Kasia Szczepanek :
    Podczas pobytu w Polsce przyszlo mi skorzystac z pomocy stomatologow, takze placowki UNIDENTU oraz dabrowskiego pogotowia i jedno moge powiedziec: WIERZE W POLSKICH LEKARZY :)
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -4 (w sumie : 10)
  106. 11 lipca 2013 o 08:22
    beata :
    wysoka blndyna w recepcji nie powinna tam pracować między ludzmi,bo nie nadaje się do ludzi..jej faktycznie wydaje się jakby była tam nie wiadomo kim i obsługuje z wielką łaską,a przecież wcale nikt jej tam na siłe nie trzyma przyjdzie ktoś kto będzie zadowolony i z uśmiechem na twarzy obsłuży pacjenta..to jest naprawde racja że panie w recepcji robią głupie ironiczne uśmieszki i od razu odniechciewa się wizyty,jedynie jest tam dziewczyna młoda włosy długie ciemne ,szczupła nie pamietam jak ma na imie ale jedynie ona jest tam w porzadku z pań z recepcji,a reszcie wydaje sie że łłłłaskę robią..pani Mariolo zrobić z tym porządek bardzo prosze.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +6 (w sumie : 20)
  107. 11 lipca 2013 o 08:29
    ania :
    pozdrowienia dla doktora Rodaka,,lekarz godny polecenia.miły przesympatyczny bardzo cierpliwy lekarz....takich już mało jest jak on...a szkoda..
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +6 (w sumie : 8)
  108. 11 lipca 2013 o 14:54
    AGO :
    Osobiście uważam, że nic się nie zmieni. Sami widzicie jak pracownice piszą o nas pacjentach na tym forum: zazdrośnicy, psudo feministki itp. Cały czas zadaję sobie pytanie jak to jest?, że usunięcie kamienia nazębnego, prywatnie trwa około 40 min.,( zabieg wykonuje lekarz stomatolog ), a w Unidencie ten zabieg trwa do 15 min. ( zabieg wykonany przez asystentkę stomatologiczną ). Widzę, że w Unidencie minimalizm jest w cenie. Maksymalny zysk, minimalny koszt.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 6)
  109. 12 lipca 2013 o 18:03
    Andrzej :
    Mariola GRATULUJĘ!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 8)
  110. 12 lipca 2013 o 19:14
    ela :
    dr.RODAK NAJLEPSZY!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 6)
  111. 13 lipca 2013 o 06:46
    Iwona :
    Już 2 tygodnie lecą peany na cześć jednej lekarki. A może by tak zorganizować coś w rodzaju rankingu wszystkich pozostałych? Większość z naszych dąbrowskich lekarzy zasługuje na pochwałę ale niektórym zdrowo by się dostało. Oj, zdrowo. Więc dajmy spokój tej biednej kobiecinie bo jeszcze nam pęknie z dumy i do kogo pójdziemy? Niech każdy lekarz wykonuje swój zawód najlepiej jak potrafi, widzi w pacjencie człowieka, to będzie dobrze. Pozdrawiam i życzę miłej soboty bo leje i zimno.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +13 (w sumie : 15)
  112. 13 lipca 2013 o 09:31
    ***dr :
    Proszę tak nie słodzić ,to tylko lekarze,do tytułu doktora to daleka droga.!!!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +14 (w sumie : 16)
  113. 13 lipca 2013 o 16:51
    Do Iwony :
    No,nie wiem czy bylo by kogo chwalić.Więcej bylo by do pisania gdyby każdy mógl tu wyrazić swoja opinie na temat tego jak zostal przyjety i potraktowany przez dabrowskich lekarzy.Żeby byc potraktowanym po ludzku nalezy pojechac poza Dabrowę,tam od razu widac kulturę i szacunek okazywany pacjentom.Dziwne,że w innych szpitalach się da,a tutaj nie!Tu lekarze maja się za Bóg wie kogo,nie szanują czasu pacjenta,każą na siebie godzinami czekać,nie przestrzegają godzin przyjęć,kpią z ludzi na kazdym kroku i okazują swe humory,które nas guzik obchodzą.Ja jestem pacjent,płace składki i ŻĄDAM traktowania mnie jak nalezy!!!!!!!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +15 (w sumie : 15)
  114. 13 lipca 2013 o 21:24
    ja :
    Iwona nie znam Cię ale juz wiem ,że Cie lubię :) mam ponadto dziwne wrażenie, że krytyczne komentarze sa ignorowane:)tak włąśnie media kształtują świadomość:) Lenin w czystej formie i wiecznie żywy
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +8 (w sumie : 10)
  115. 13 lipca 2013 o 23:10
    anka :
    zgadzam sie z pania Alicja!!! Bylam tam tylko raz i nie chce mi sie tam wracac po tym jak bylam potraktowana przez pania od przeswietlen. Zwracala sie takimi o to slowy "siasc czymac zaczekac na korytarzu!!!!!!!!!!!! chyba powinnam ja przeprsic na wstepie ze zyje i ze osmielilam sie przyjsc to moze potrktowala by mnie inaczej
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +10 (w sumie : 16)
  116. 14 lipca 2013 o 15:06
    Renata :
    To prawda Pani doktor Joanna Podchajny powinna się znaleźć w tym rankingu !!! Najlepszy pediatra na świecie.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +8 (w sumie : 14)
  117. 16 lipca 2013 o 11:16
    pacjent1 :
    Po fatalnych doświadczeniach w krakowskich przychodniach pojechałem do Dąbrowy Tarnowskiej. Nie dość, że dwa razy taniej za to samo, to jeszcze miła atmosfera. :)Dziękuję doktorowi Czechowiczowi za usunięcie ósemki. Super lekarz, zna się na swoim fachu. :))
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +3 (w sumie : 11)
  118. 11 sierpnia 2013 o 14:57
    Isia :
    Doktor Czechowicz to taki super nasz doktor House. Pani Mariolka tez super szczególnie dla bliskich znajomych i przybyszów z Ameryki - ci nie muszą do niej czekać, wizyty tych ludzi są terminowe. Reszta czeka, czeka , czeka......i nie jest ważne, że termin ustalony został wcześniej. Gdyby nie solidna robota stomatologów, juz dawno zmieniłabym przychodnię. Usterkę pod tytułem OPÓŹNIENIA trzeba usunąć i będzie super.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +9 (w sumie : 13)
  119. 22 sierpnia 2013 o 13:04
    wkurzona matka :
    a jakie są zasady leczenia na NFZ zębów u dorosłych w przychodni na Piłsudskiego?czy działa tu widzimisię pani doktor,czy jakiś konkretny przepis?Dlaczego jeden pacjent może mieć leczone zęby za darmo, a drugi jest odesłany z kwitkiem i obraźliwym komentarzem, bo skończył 18 lat i wcześniej miał czelność korzystać prywatnie z usług innego lekarza.Czy ludzi z dyplomem lekarza nie obowiązuje w Dąbrowie kultura?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +13 (w sumie : 13)
  120. 22 sierpnia 2013 o 16:12
    do wkurzonej matki :
    To nie jest odosobniony przypadek wśród dabrowskich lekarzy.Wystarczy,że wcześniej ktoś korzystal z uslug lekarza X,to potem nie ma szans na godne przyjęcie przez lekarza Y.Kiedyś chcialem skorzystać z Opieki Calodobowej w szpitalu.Lekarz tam przyjmujący bardzo mnie zlekcewazył i zignorował moje dolegliwości.Ponieważ nadal nie czułem sie dobrze poszedlem do innego lekarza,ktory także przyjmował tego dnia na opiece calodobowej.Okazało się,że i ten nie udzielil mi pomocy,ba-nawet nie zbadal bo powiedział,cyt:"nie będę podważał diagnozy kolegi".Caly problem tkwil jednak w tym,że ów kolega żadnej diagnozy nie postawił,odeslal mnie z kwitkiem.Efekt by taki,że trafiłem do dwoch lekarzy i ŻADEN nie przejął się moim problemem.Moglem jeszcze prosic lekarza z Izby Przyjęc o zbadanie,ale po takim incydencie moglem się jedynie domysleć,że i tam mnie potraktują jak zło konieczne,więc wolałem pojechac do Tarnowa.Tam lekarz zająl się mną w nalezyty sposób i wyrazil swe oburzenie postawą dąbrowskich lekarzy.Nic dodać,nic ująć.Pozdrawiam.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +14 (w sumie : 14)
  121. 23 października 2013 o 21:07
    Oburzona :
    Jak to wszystko czytam te wszystkie pozytywne komentarze to aż śmiać się chce totalne wykorzystywanie co nie których pracowników którzy tam pracowali albo nadal pracują.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +7 (w sumie : 11)
  122. 11 listopada 2016 o 17:16
    Modelka :
    Gratuluje pani doktor:))
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 2)
  123. 13 listopada 2016 o 14:31
    pacjent :
    Pani doktor gratuluję sukcesów, chciałbym również powiedzieć, że obecnie z wielką przyjemnością przychodzi się na wizyty, atmosfera i pracownicy bardzo mili. To dobra zmiana i oby tak dalej. Trzymam kciuki za Panią.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 2)

Skomentuj (komentując akceptujesz regulamin)