Dzisiaj:
Środa, 4 grudnia 2024 roku
Barbara, Berno, Biernat, Chrystian, Hieronim, Krystian, Piotr

Pokazowy polonez (film)

28 stycznia 2012 | komentarzy 40

Ponieważ spodobał się Państwu bardzo polonez, zaprezentowany podczas tegorocznej studniówki przez uczniów klas maturalnych ZSP nr 1 w Dąbrowie Tarnowskiej, zapraszamy do obejrzenia wersji, zrealizowanej przy pomocy profesjonalnego sprzętu przez Studio Fotografii Barwnej Bogdan Sosin ze Szczucina.




Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami Internautów. Administrator portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin - zawiadom nas o tym (elstertv@gmail.com).

Komentarze

  1. 28 stycznia 2012 o 17:13
    Zaciekawiony. :
    Polonez piękny :) Mam jednak pytanie. Pojawi się jakiś artykuł na temat studniówki w drugiej dąbrowskiej szkole?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +1 (w sumie : 1)
  2. 28 stycznia 2012 o 17:15
    e-Kurier Dąbrowski :
    Jeśli tylko ktoś taki artykuł napisze i przyśle do nas - opublikujemy natychmiast. Można również przesyłać do nas zdjęcia i filmy z imprezy - też zamieścimy na stronie :)
    VN:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 2)
  3. 28 stycznia 2012 o 18:02
    Zaciekawiony. :
    Dziękuje za szybka odpowiedź. Ja niestety nie mam dostępu do zdjęć z tej imprezy.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (w sumie : 0)
  4. 29 stycznia 2012 o 12:55
    Uczeń :
    Zdjęcia ze studniówki z ZSP nr2, która odbyła się w Cristal Park są dostępne na stronie szkoły...
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +1 (w sumie : 1)
  5. 29 stycznia 2012 o 21:20
    kkka :
    Widać, szkoła na poziomie. Piękny polonez!!!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (w sumie : 4)
  6. 30 stycznia 2012 o 12:04
    JaśKi :
    jeszcze polonez krezusów z ZSP2 zamieście na tej stronie
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -6 (w sumie : 6)
  7. 30 stycznia 2012 o 18:16
    Do Jaśki. :
    Dlaczego krezusi?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (w sumie : 0)
  8. 30 stycznia 2012 o 18:44
    mana :
    Gratuluję, przepiękny polonez, młodzież będzie miała co wspomnać, a tak w ogóle jeżeli studniówka, to tylko w szkole. Taki bal jest tylko jeden raz w życiu.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +3 (w sumie : 5)
  9. 30 stycznia 2012 o 20:55
    Vercevales :
    Świetna choreografia! Przyznam, że najciekawsza ze wszystkich jakie widziałem. "Polonez wykonany został perfekcyjnie" - nie przesadzałbym. Niestety poczucia rytmu nie da się wyuczyć, widać z tego powodu niedociągnięcia, oraz brak wczucia w rytmikę "Pożegnania Ojczyzny". Pocieszeniem jest to, że niemalże zawsze znajdzie się ktoś komu brakuje wyczucia rytmiki danego poloneza, czy to Kilar, czy Ogiński. Ogromne brawa dla pani choreograf Małgorzaty Owsiany!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 4)
  10. 30 stycznia 2012 o 22:11
    Uczeń :
    Dlaczego uważasz że tylko w szkole ??? ZSP nr2 miało w Cristal Park i ponoć była to najlepsza studniówka od paru lat.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +5 (w sumie : 5)
  11. 30 stycznia 2012 o 23:14
    Anna :
    Widac, ze w przygotowanie tego poloneza wlozono wiele pracy. Brawa dla uczniow i nauczycieli odpowiedzialnych za caly uklad taneczny.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +5 (w sumie : 5)
  12. 30 stycznia 2012 o 23:53
    dąbrowianin :
    może i sprzęt PRO ale wykonanie mizerne...widać jak kamerzysta chodzi z kamerą...poszatkowane...ani jednego płynnego przejścia tylko ciach-ciach...no i można się było postarać o synchro z plikiem audio a nie z kamerki dźwięk ładować...no ale sprzęt jest PRO...
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (w sumie : 6)
  13. 31 stycznia 2012 o 20:12
    Vercevales :
    Proponuję się nie kłócić o to kto miał lepszą studniówkę, bo nie da się tego określić, a dyskusje na ten temat są jak przechwalanki przedszkolaków. Nie ważne jest czy to Breń czy Dąbrowskie ZSP1 lub 2 czy Szczucin, wszyscy się świetnie bawili a to jest wyznacznikiem udanej studniówki :)
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (w sumie : 2)
  14. 31 stycznia 2012 o 22:20
    e-Kurier Dąbrowski :
    Słuszna uwaga :) Jeżeli macie materiały filmowe lub zdjęcia ze swoich studniówek - przyślijcie, chętnie opublikujemy :)
    VN:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +1 (w sumie : 1)
  15. 31 stycznia 2012 o 22:36
    Uczeń :
    Ale ja wcale nie mam zamiaru się z nikim kłócić :) Myślę, że warto obalić stereotyp, iż studniówka powinna być w szkole... Nie dość, że koszty wychodzą takie same jak w szkole (a ponoć teraz uczniów z ZSP2 wyszło taniej niż jeżeli mieli by robić studniówkę w szkole). Po drugie nie trzeba się martwić o żadne przygotowywanie, czy sprzątanie w niedzielę, żeby na poniedziałek szkoła była posprzątana i gotowa do nauki...
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +6 (w sumie : 8)
  16. 1 lutego 2012 o 14:30
    ja :
    taniej bo po 270,00 od osoby a w ZSP nr 1 140,00 :)
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -2 (w sumie : 4)
  17. 1 lutego 2012 o 16:03
    Ola :
    ale takie wspólne sprzątanie po imprezie to również fajne przeżycie, które będziemy wspominać po latach
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +3 (w sumie : 3)
  18. 1 lutego 2012 o 16:52
    Uczennica :
    Zgadzam się z uczniem. Studniówka w Cristal Parku była naprawdę udana i to był strzał w 10 :) Nikt nie musiał się o nic martwić.Zresztą moim zdaniem nie ważne jest gdzie jest studniówka ważne,żeby się wybawić i zapamiętać ten dzień do końca życia.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +5 (w sumie : 7)
  19. 2 lutego 2012 o 00:25
    Uczeń :
    Do ,,ja" To chyba jesteś źle poinformowany, bo te 270 zł w ZSP nr 2 to jest od pary, a nie od osoby !!!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 2)
  20. 2 lutego 2012 o 09:32
    stary :
    studniówka w tym pustym hotelu to nic innego jak poprawienie totalnego deficytu działalności kosztem rodziców maturzystów którzy z pewnością (i to niejeden) zapożyczyli się dla swojego dzieciaka, szkoła to idealne i tanie miejsce na orgnizowanie tego typu uroczystości
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -3 (w sumie : 5)
  21. 2 lutego 2012 o 13:06
    dąbrowianin :
    Uczniu a powiedz mi jak facet zaprasza na studniówkę osobe spoza klasy to ta druga osoba ma płacić za siebie?...jeżeli mnie nie zrozumiałeś to zobrazuje: wyobraź sobie że masz dziewczynę o dwa lata starszą i zapraszasz ją na studniówkę z tym że musi zapłacić 135zł...ja sobie nie wyobrażam czegoś takiego bo na swoją studniówkę płaciłem za parę, no ale czasy się zmieniły od mojej studniówki więc może inne obyczaje panują teraz w szkole...
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (w sumie : 2)
  22. 2 lutego 2012 o 13:30
    mami :
    no cóż nauczyciel nie wyda kasy na imprezkę w hotelu ale na koszt rodziców z przyjemnością przyjdzie, na sylwestrowej balandze żaden tam pedagog nie zaszczycił swoją obecnością
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -2 (w sumie : 6)
  23. 2 lutego 2012 o 14:21
    Uczeń :
    Dąbrowianin płacisz za siebie 135 zł i za osobę towarzyszącą 135 zł... ,,Ja" napisał że płaci się w ZSP nr2 270 zł od OSOBY a to nie prawda, bo to jest od pary...
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 4)
  24. 2 lutego 2012 o 14:30
    dąbrowianin :
    ale mimo wszystko chodziło o to że koszty zabawy w Cristal Parku były niższe co może i jest prawdą bo od osoby mieli 135 a drudzy 140...ale 5zł różnicy chyba nie jest taką kolosalną różnicą?...(no ale można oczywiście się doszukiwać kosztów dekoracyjnych co mi się wydaje ze ZSP1 ponieśli większe koszty...ale to nie jest temat do dyskusji bo to już robili wg swojego uznania i możliwości finansowych...)
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +1 (w sumie : 3)
  25. 2 lutego 2012 o 15:13
    Anonim :
    Mami- studniówka dla nauczyciela jest OBOWIĄZKIEM. gdyby mieli płacić za bal, to na pewno wybraliby miejsce BEZ uczniów i w swoim towarzystwie!podobnie z wycieczkami. Płacę- to jadę ze swoją rodziną, a nie ze zgrają cudzych dzieci do opieki.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +4 (w sumie : 6)
  26. 2 lutego 2012 o 15:15
    Uczeń :
    Tak dokładnie, nie jest to duża różnica, ale nie trzeba było się martwić o żadne strojenie sali, ani po imprezie posprzątanie po sobie, a tutaj w Cristal Parku przyszli na gotowe jak na wesele i o niczym nie musieli myśleć... :)
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +3 (w sumie : 5)
  27. 2 lutego 2012 o 15:16
    Uczeń :
    Anonim moim zdaniem uczniowie powinni zapłacić za swoich wychowawców i dyrekcję, a reszta nauczycieli powinna płacić za siebie!
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -4 (w sumie : 6)
  28. 2 lutego 2012 o 23:12
    do mami :
    Ale ktoś ma słabe pojęcie o czym pisze... Brak słów.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 4)
  29. 2 lutego 2012 o 23:15
    do dąbrowianina :
    Nie dość, że Pan Sosin przesłał materiał, to jeszcze ktoś szuka dziury w całym. A może zazdrości popularności i wielu słów uznania? Proszę bardzo - może się zatrudni w Kurierze i będzie kręcił relacje dla internautów?... Uczestniczka studniówki.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +3 (w sumie : 5)
  30. 3 lutego 2012 o 09:36
    dąbrowianin :
    Moja droga...ja nie oceniałem dobrego serca P. Sosina tylko materiał, który biorąc pod uwagę że kręciły 4 kamery mógłby być lepszy...A uwierz że popularności nie zazdroszczę. Każde słowo uznania cieszy na pewno autora, ale niestety musi się też liczyć z krytyką, a ja nie napisałem ze "film jest *ujowy i *uj" tylko napisałem co mogło by być lepiej wykonane...
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 4)
  31. 3 lutego 2012 o 16:27
    do mami :
    Hmmm. Ciekawy pomysł. Może goście powinni za siebie płacić także np. na przyjęciach weselnych? A tak w ogóle, skoro ktoś ma kogoś zapraszać, a potem obgadać, że trzeba było ugościć, to lepiej nie uprawiać takiej hipokryzji. Przy okazji - rodzice co roku mają zaproszenie do opieki i pomimo tych wszystkich atrakcji, chętnych jednak brakuje... (pomimo, że chodzi o własne dzieci...) Absolwentka
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 2)
  32. 3 lutego 2012 o 16:29
    do Dąbrowianina :
    Przepraszam - nie wiedziałam, że tematem dyskusji miała być analiza technicznej kompozycji filmu...
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 2)
  33. 3 lutego 2012 o 17:04
    polka :
    czy można oglądnąć polonez krezusów????
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: -3 (w sumie : 3)
  34. 3 lutego 2012 o 17:30
    dąbrowianin :
    No mój pierwszy post tyczył się głównie kwestii technicznej filmu i montażu ;) sam polonez bardzo piękny a sala na żywo wyglądała kapitalnie :) wiem bo byłem :P
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 2)
  35. 3 lutego 2012 o 17:46
    do Dąbrowianina :
    masz rację człowieku....estetyka montażu pozostawia dużo do życzenia...wiem, że nie jest to łatwe zadanie, ale z szacunku właśnie dla tych młodych ludzi i choreografów owego poloneza można się było bardziej postarać...
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +2 (w sumie : 2)
  36. 4 lutego 2012 o 11:41
    hmmmmm :
    'Krezusi'nie tańczyli pokazowego. Tańczyli wyłącznie klasowe.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (w sumie : 2)
  37. 14 lutego 2012 o 20:19
    majki :
    dąbrowianin: "poszatkowane...ani jednego płynnego przejścia tylko ciach-ciach..." A teraz odpowiedz mi dlaczego w 99.9% filmów i programów telewizyjnych nie ma płynnych przejść tylko właśnie jest "ciach-ciach"?
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (w sumie : 2)
  38. 21 lutego 2012 o 22:00
    do majki :
    ...myślę, że realizatorzy tv i filmowi wytłumaczyli by Ci dlaczego ciach-ciach i dlaczego w tym a nie w innym momencie....Dąbrowianin ma rację...można się było postarać....
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: 0 (w sumie : 4)
  39. 23 lutego 2012 o 22:35
    majki :
    do: do majki:-) ale zauważ że ja nie zadaje pytania czy też stwierdzam dlaczego w tym czy w tamtym momencie jest tzwn ciach-ciach. Ja tylko stwierdzam iż ciach ciach bez przejścia nie jest be! Realzator tv i filmowy nie musi mi tłumaczyć tego tematu. Chciałem tylko wytłumaczyć dąbrowianinpwi że jego stwierdzenie (tylko ciach ciach) jest błędne.
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +1 (w sumie : 3)
  40. 27 lutego 2012 o 14:42
    do majki :
    ...dąbrowianin nie jest w błędzie...myślę, że dobrze rozumiem jego przekaz stwierdzeniem ciach-ciach - jako trochę nieprzemyślany montaż...nie wiem, czy dąbrowianin zajmuje się montażem, czy nie, ale odnoszę wrażenie, że cokolwiek w tym temacie się orientuje...i podtrzymam swoje zdanie, że wykonanwca filmu mógł się postarać z szacunku dla młodych ludzi i choreografów poloneza...a czy się komuś podoba film czy nie to tylko rzecz gustu...a o tym się nie dyskutuje...
    VA:F [1.9.20_1166]
    Ocena: +1 (w sumie : 1)

Skomentuj (komentując akceptujesz regulamin)